Kukkapalvelut tilauksesta
Saat meiltä haluamasi kukat kaikkiin tarpeisiin niin arkeen, juhlaan kuin iloon ja suruun, kun jätät tilauksesi meille ajoissa. Huomioithan että joidenkin kukkien saatavuus voi vaihdella suuresti eri sesonkien mukaan. Mikäli jotakin tuotetta ei ole saatavissa, voidaan tuote korvata vastaavan hintaisella muulla tuotteella. Tuotteiden hinnat saattavat vaihdella sesonkikohtaisen hintatason mukaan. Tilaa siis ajoissa, mutta kuitenkin viimeistään seitemän (7) arkipäivää ennen tilaisuutta.
Kukkapalvelumme perustuu tilaustöiden tekemiseen. Myymälässämme on sesonkien mukaan vaihtuva perusvalikoima leikkokukkia, ruukkukukkia pidämme valikoimassa vain sesonkiaikoina. Erikoisemmat ja arvokkaammat tuotteet tilaamme tukuista meille jätettyjen tilausten perusteella. Jos siis haluat jotain erikoisempaa kukkaa, niin suosittelemme kysymään ajoissa k.o.kukan saatavuutta.
Muistamiset
Muistettaessa ystävää tai sukulaista, tai vaikkapa yrityksen työntekijää tai yhteistyökumppania, on kaunis kimppu tai asetelma paikallaan. Toimitamme kukkamuistamiset joko suoraan vastaanottajan kotiin tai työpaikalle.
Toimitus- ja välityspalvelu
Toimitamme kukkatervehdyksen tilauksesta suoraan vastaanottajalle. Kauttamme hoituu myös kukkien välitys eri puolille Suomea sekä ulkomaille. Kuulumme kansainväliseen Interflora-välitysketjuun. Koti- ja ulkomaan kukkavälityksissä Interfloran välityskulut 18€ + kukat. Voit jättää tilauksen meille alla olevan Interflora-linkin kautta.
TOIMITUSEHDOT
Asiakas on vastuussa antamiensa tietojen, kuten vastaanottajan nimi-, osoite- ja puhelinnumerotietojen -oikeellisuudesta. Mikäli tuotetta ei voida toimittaa perille asiakkaan antamien virheellisten tai puutteellisten tietojen vuoksi, Päivänsini Oy ei ole velvollinen palauttamaan tuotteen ja kuljetuksen hintaa, eikä korvaamaan asiakkaalle tai kolmannelle osapuolelle aiheutunutta vahinkoa.
Mikäli tuotteen laatu ei vastaa odotuksia, on tuotteesta tehtävä reklamaatio mahdollisimman pian toimituksen jälkeen, kuitenkin viimeistään 3 vrk:n kuluessa. Koska kyseessä on elävä materiaali, emme voi huomioida myöhässä saapuvia reklamaatioita. Mikäli laatuongelma on meistä johtuva, toimitamme uudet kukat veloituksetta ja samalla otamme aiemmin toimitetun tuotteen takaisin. Mikäli tuotteen vastaanottaja ei voi luovuttaa hänelle aiemmin toimitettua viallista tuotetta, Päivänsini Oy ei ole velvollinen korvaamaan tuotetta, koska laatuvirhettä ei tällöin voi todentaa.
TILAUKSEN MAKSAMINEN
Asiakkaan antamat tiedot pidetään luottamuksellisena, eikä niitä luovuteta eteenpäin.
Suoravälityksien maksuehdot yrityksille ja yhdistyksille laskuttamalla. Yksityishenkilöt suorittavat maksun liikkeessä asioidessaan joko tuotteen tilauksen yhteydessä tai viimeistään tuotetta noudettaessa. Erääntyneiden maksujen tulee olla suoritettu ennen uutta tilausta.